Kære medlemmer af AIO
Vi slår igen dørene op for foreningen på fredag (28/5), dog med gældende anbefalinger og retningslinjer udarbejdet ud fra statens anbefalinger og huskontorets udstukne regler for brug af huset.
Dette betyder at der er regler som skal overholdes, mens vi er i lokalerne:
- Du skal kunne fremvise corona-pas eller negativ test for at kunne deltage. Dette bedes fremvist ved ankomst før du lukkes ind i bygningen.
- Der skal holdes minimum 1 meters afstand mellem folk
- Max 1 personer ved hvert bord
- Hvis de er sat sammen til en “ø” skal der være én plads mellem folk rundt om “øen”.
- Der må ikke laves om på den bord-opstilling som er blevet lavet.
- Alle folk skal opholde sig i dobbelt-lokalerne.
- Man må ikke hænge ud i længere tid i trappeopgangen eller åbne andre lokaler.
- Sidstnævnte skyldes at vi skal rengøre og spritte alle lokaler af som folk har været i, derfor er vores reservation også rettet til kun dobbelt-lokalet fremadrettet.
- Der må max være 50 personer i lokalerne i alt
- Vi skal dog have målt op hvor mange det præcist er i det enkelte lokale i forhold til afstand etc., så vær forberedt på at blive bedt om at fordeles over begge.
- Ingen brug af elevator, med undtagelse af folk som er dårligt gående.
- Selv i dette tilfælde må der kun være én person i elevatoren af gangen.
- Sprit hænder af, når du kommer ind i lokalet.
- Foreningen stiller håndsprit til rådighed. Hvis det er løbet tør eller ikke kan ses så henvend dig til et bestyrelsesmedlem derom.
- Ryd op efter jer, så andre ikke kommer i kontakt med jeres ting.
- Dette gælder også affald og pant.
- Affald og pant skal lægges i de dertil af foreningen opstillede poser, skraldespandene i lokalerne må ikke benyttes fremover.
- Hvis du er blandt de sidste i lokalerne så vær sød ved bestyrelsen og hjælp med at bære disse poser ud i containerne i baggården.
Disse regler vil også være tilgængelige når vi mødes, så hjælp os med at overholde dem.
Vi ser frem til at se jer alle igen på fredag Hilsen formanden (Erik) og kasseren (Leon) på vegne af jeres bestyrelse.