Mødet finder sted klokken 19 hos formanden, men medlemmer er velkomne til at deltage på Google Meet linket i bunden.
Ting der vil blive drøftet
- Evaluering af tiden siden sidste bestyrelsesmøde
- Planlægning af efteråret, minimum september men gerne længere
- Snak om længere events i ferier etc.
- Steder når vi ikke kan være i Ungdomshuset når andre arrangementer og foreninger skal bruge hele huset.
- Herunder overvejelser om vi skal prøve at få en mere fast struktur for dette.
- Erfaringer med at finde og søge lokaler vil også blive delt med de ny i bestyrelsen.
- Reklame indsats
- Vi skal have sat os ned og lavet persona og andre værktøjer til at fokusere på og lære vores primære målgruppe bedre at kende så vi mere kan målrette fremtidig indsats – og få det gjort frem for at opgive fordi det er for vagt.
- Overblik over hidtidige kontaktflader gives videre til ny bestyrelsesmedlemmer.
- Debat om hvordan vi kommer mere ud på some og sikrer en positiv omtale derpå.
- Vi skal have overblik over forskellige super- og sub-faktioner i det danske miljø og sikre positiv tilstedeværelse i de aktuelt toneangivne.
Dette kan blive svært og hårdt, men vi må have hele bestyrelsen og repræsentanter blandt medlemmerne engageret og ud af deres vante steder og zoner for at kunne dække bredere.
- Vi skal have overblik over forskellige super- og sub-faktioner i det danske miljø og sikre positiv tilstedeværelse i de aktuelt toneangivne.
Video møde (Google Meet) så alle medlemmer og andre interesserede kan være med.